Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email


News: - Make sure you know the Forum Rules and Guidelines

Also check out these related sites:

Author Topic: Nederlandse Fandag  (Read 16168 times)

Offlineholaknopfler

  • Setlist Hero
  • Romeo
  • *******
  • Posts: 1742
  • Registered: September 2008
Nederlandse Fandag
« on: May 14, 2010, 02:23:20 PM »
Hoi,

Zou het niet leuk zijn als wij met alle Nederlanders, op de MK-Hyve, en hier, een fandag organiseren?

Laat maar eens weten.

Groet,

Lars
If i was a Fender guitar, Fender painted red...

OfflineJeroenvG

  • Lady writer
  • ****
  • Follow me on "twitter.com/vanDiemensLand"
  • Posts: 555
  • Location: Zwolle The Netherlands
  • Registered: August 2008
    • Alles Muziek (Dutch)
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #1 on: May 15, 2010, 09:50:51 AM »
hoi Lars,

Dat lijkt me een goed idee. Alleen zit je er wel mee dat als je iets van een zaal wilt af huren dat er ook een entree betaald moet worden.

Laat maar weten wat je plan hierin is.

Jeroen
"I could play my accordion And charm all of the women And dance round the taproom With a chair in my teeth"

Offlineingridswing

  • Board Moderator
  • Rüdiger
  • *****
  • Posts: 3401
  • Location: Netherlands
  • Registered: August 2008
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #2 on: May 17, 2010, 01:33:40 AM »
Met een paar personen zijn we bezig geweest om een nederlandstalige MK-fanclub op te richten. Om iets extra te bieden is contact gelegd met diverse partijen. Helaas is daar weinig uitgekomen. Ik ben wel een groot voorstander van een fan-dag. Na deze concertreeks zouden we daar weer mee aan de gang kunnen gaan. Tot en met 8 augustus heb ik daar weinig tijd voor ivm MK tour en daarna vakantie (wat is het verschil  ;D).
@ Jeroen: PC heeft niet geantwoord!! Maar misschien vanwege tourperikelen geen gunstige tijd.
Bij mij in de buurt (Tilburg en omgeving) weet ik vast wel iets te regelen dat er geen zaalhuur nodig is, maar dat betekent vanzelf dat drankjes wel tegen gewone prijzen genuttigd moeten worden en geen eigen dranken meegenomen mogen worden. De locatie die ik voor ogen heb is wel geschikt voor optreden van een band of zo en ook ruim genoeg voor standjes met diverse zaken.
Wat van belang is, is dat we weten wat de opkomst zal zijn, groot verschil of er 30 personen komen of 300!! Hoe komen we daarachter, met name om de organisatie niet met een gat te laten zitten. Het is niet heel moeilijk om te organiseren, maar er moet wel opkomst zijn. Alle idee

OnlineDutchessy

  • Founder
  • Brother in Arms
  • ********
  • Posts: 4190
  • Location: Kampen, Netherlands
  • Registered: April 2009
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #3 on: May 17, 2010, 05:03:02 PM »
Met een paar personen zijn we bezig geweest om een nederlandstalige MK-fanclub op te richten. Om iets extra te bieden is contact gelegd met diverse partijen. Helaas is daar weinig uitgekomen. Ik ben wel een groot voorstander van een fan-dag. Na deze concertreeks zouden we daar weer mee aan de gang kunnen gaan. Tot en met 8 augustus heb ik daar weinig tijd voor ivm MK tour en daarna vakantie (wat is het verschil  ;D).
@ Jeroen: PC heeft niet geantwoord!! Maar misschien vanwege tourperikelen geen gunstige tijd.
Bij mij in de buurt (Tilburg en omgeving) weet ik vast wel iets te regelen dat er geen zaalhuur nodig is, maar dat betekent vanzelf dat drankjes wel tegen gewone prijzen genuttigd moeten worden en geen eigen dranken meegenomen mogen worden. De locatie die ik voor ogen heb is wel geschikt voor optreden van een band of zo en ook ruim genoeg voor standjes met diverse zaken.
Wat van belang is, is dat we weten wat de opkomst zal zijn, groot verschil of er 30 personen komen of 300!! Hoe komen we daarachter, met name om de organisatie niet met een gat te laten zitten. Het is niet heel moeilijk om te organiseren, maar er moet wel opkomst zijn. Alle idee
Proud member of the AMIT crew

OfflineJeroenvG

  • Lady writer
  • ****
  • Follow me on "twitter.com/vanDiemensLand"
  • Posts: 555
  • Location: Zwolle The Netherlands
  • Registered: August 2008
    • Alles Muziek (Dutch)
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #4 on: May 17, 2010, 05:15:04 PM »
Met een paar personen zijn we bezig geweest om een nederlandstalige MK-fanclub op te richten. Om iets extra te bieden is contact gelegd met diverse partijen. Helaas is daar weinig uitgekomen. Ik ben wel een groot voorstander van een fan-dag. Na deze concertreeks zouden we daar weer mee aan de gang kunnen gaan. Tot en met 8 augustus heb ik daar weinig tijd voor ivm MK tour en daarna vakantie (wat is het verschil  ;D).
@ Jeroen: PC heeft niet geantwoord!! Maar misschien vanwege tourperikelen geen gunstige tijd.
Bij mij in de buurt (Tilburg en omgeving) weet ik vast wel iets te regelen dat er geen zaalhuur nodig is, maar dat betekent vanzelf dat drankjes wel tegen gewone prijzen genuttigd moeten worden en geen eigen dranken meegenomen mogen worden. De locatie die ik voor ogen heb is wel geschikt voor optreden van een band of zo en ook ruim genoeg voor standjes met diverse zaken.
Wat van belang is, is dat we weten wat de opkomst zal zijn, groot verschil of er 30 personen komen of 300!! Hoe komen we daarachter, met name om de organisatie niet met een gat te laten zitten. Het is niet heel moeilijk om te organiseren, maar er moet wel opkomst zijn. Alle idee
"I could play my accordion And charm all of the women And dance round the taproom With a chair in my teeth"

Offlineingridswing

  • Board Moderator
  • Rüdiger
  • *****
  • Posts: 3401
  • Location: Netherlands
  • Registered: August 2008
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #5 on: May 17, 2010, 05:40:39 PM »
Ik heb de aftrap al gegeven met vraag waar te ontmoeten voor Newcastle. Wil dat zo elke week gaan doen, in ieder geval voor de concerten waar ik naar toe ga.

OnlineDutchessy

  • Founder
  • Brother in Arms
  • ********
  • Posts: 4190
  • Location: Kampen, Netherlands
  • Registered: April 2009
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #6 on: October 18, 2011, 02:21:36 PM »
Gaan we hier nog wat mee doen? :P

Donderdag alvast een kleine meeting? ;)
Proud member of the AMIT crew

Offlineingridswing

  • Board Moderator
  • Rüdiger
  • *****
  • Posts: 3401
  • Location: Netherlands
  • Registered: August 2008
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #7 on: October 19, 2011, 11:26:11 AM »
We zijn hier mee bezig geweest vorig jaar, maar sponsoring en medewerking van mk.com en/of platenmaatschappij kwam niet op gang. Dus hebben we dat maar laten hangen.

Offlineholaknopfler

  • Setlist Hero
  • Romeo
  • *******
  • Posts: 1742
  • Registered: September 2008
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #8 on: October 19, 2011, 04:35:21 PM »
We kunnen altijd een centrale plek pakken, Utrecht bijvoorbeeld, en dan met een groep in een kroeg/zaal gaan zitten en lekker kletsen over onze held! Hoeft helemaal niet groot en uitgebreid in mijn optiek hoor, klein kan ook heel gezellig zijn ;D
If i was a Fender guitar, Fender painted red...

OfflineJeroenvG

  • Lady writer
  • ****
  • Follow me on "twitter.com/vanDiemensLand"
  • Posts: 555
  • Location: Zwolle The Netherlands
  • Registered: August 2008
    • Alles Muziek (Dutch)
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #9 on: October 19, 2011, 05:21:56 PM »
Donderdag sowieso een meeting bij Ahoy! Wij zijn er weer bij!
"I could play my accordion And charm all of the women And dance round the taproom With a chair in my teeth"

OnlineDutchessy

  • Founder
  • Brother in Arms
  • ********
  • Posts: 4190
  • Location: Kampen, Netherlands
  • Registered: April 2009
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #10 on: October 21, 2011, 08:09:20 PM »
Donderdag sowieso een meeting bij Ahoy! Wij zijn er weer bij!

Kheb je niet eens kunnen spreken...
Proud member of the AMIT crew

OfflineJeroenvG

  • Lady writer
  • ****
  • Follow me on "twitter.com/vanDiemensLand"
  • Posts: 555
  • Location: Zwolle The Netherlands
  • Registered: August 2008
    • Alles Muziek (Dutch)
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #11 on: October 22, 2011, 08:12:29 AM »
Donderdag sowieso een meeting bij Ahoy! Wij zijn er weer bij!

Kheb je niet eens kunnen spreken...
Wij waren mooi op tijd hoor. Hebben nog met Ingriden Dennis wat gegeten.
"I could play my accordion And charm all of the women And dance round the taproom With a chair in my teeth"

OnlineDutchessy

  • Founder
  • Brother in Arms
  • ********
  • Posts: 4190
  • Location: Kampen, Netherlands
  • Registered: April 2009
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #12 on: October 22, 2011, 03:34:41 PM »
Donderdag sowieso een meeting bij Ahoy! Wij zijn er weer bij!

Kheb je niet eens kunnen spreken...
Wij waren mooi op tijd hoor. Hebben nog met Ingriden Dennis wat gegeten.

Ah, dat wist ik niet.. Wij waren er zelf om 16.55...
Proud member of the AMIT crew

OfflineMusicGirl1

  • Local Hero
  • **
  • Posts: 67
  • Location: The Hague, The Netherlands
  • Registered: August 2012
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #13 on: October 10, 2012, 02:57:08 PM »
Dag allemaal,

Wie mij goed kent, weet dat ik naast fan van Mark, ook een grote fan ben van Bruce Springsteen.
Naar Bruce fandagen ben dan ook al vaker geweest en heb er zelfs goede vrienden en leuke kennissen aan over gehouden.

Maar het lijkt me gezellig om ook eens naar een MK fandag te komen.
Lijkt me ook erg leuk om een gezellige groep mede MK fans eens te ontmoeten.
Weten jullie of plannen zijn, om binnenkort (of wie weet in 2013) zoiets te organiseren?

Groet,
Maaike

Offlineingridswing

  • Board Moderator
  • Rüdiger
  • *****
  • Posts: 3401
  • Location: Netherlands
  • Registered: August 2008
Re: Nederlandse Fandag
« Reply #14 on: October 10, 2012, 04:30:25 PM »
We gaan een poging doen. Blijf in AMIT em je wordt op de hoogte gehouden.
Tot zover echt nog geen nieuws over wat en wanneer.

 

© 2024 amarkintime.org
This is an unofficial website dedicated to Mark Knopfler developed and maintained by fans.
Top banner design by Dutchessy.
This theme is based on the SMF theme Carbonate by Bloc.
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder
Simple Audio Video Embedder
Page created in 0.044 seconds with 38 queries.